I kundportalen finns verktygen för att hantera dina beställningar och affär med oss

I kundportalen finns verktygen för att hantera dina beställningar och affär med oss

Lägg dina beställningar direkt i kundportalen, se status på gjorda beställningar - orderbekräftelser, orderstatus och leveransbesked. Du kan också göra förfrågningar och se ditt företags förbindelsestock.






 

Sök & Planera

Här finns alla våra sökverktyg som du använder för att planera din förbindelse eller för att planera ditt nät.










 

Fråga & Beställa

När du använder ikonen Fråga & Beställ kan du beställa direkt eller ställa fråga på pris på  produkterna som finns tillgängliga i kundportalen: 






 

Hantera

Ikonen Hantera är vägen in för att se ditt företags samtliga lagda ordrar och förbindelser.
 






 

Felanmälan & Reklamation

Under ikonen Felanmälan & Reklamation kan du felanmäla förebindelse eller reklamera en leverans och ett serviceärende
Läs mer om Felanmälan & reklamation.






 

Behörighetshantering

Administrera själv ditt företags behörigheter till verktygen i vår kundportal så du snabbare och smidigare ökar kontrollen över ditt företags användare.

Alla användare har inte automatiskt tillgång till alla verktyg och funktioner (t ex Mina Rapporter). Om du saknar något eller har frågor om en behörighet, kontakta ditt företags administratör för behörigheter eller kontakta oss.

NetBusinessavtalet och hur du ansöker om behörighet

För att vara kund hos oss tecknar du vårt NetBusinessavtal och får tillgång till vår kundportal och verktyg.

Hantera stora volymer med ett gemensamt affärsgränssnitt

Har du stora volymer kan du bygga ihop ditt affärssystem med vårt för ett gemensamt maskin-maskin gränssnitt - NetBusiness Connect.

Avtal & Dokument