Leverans

Leverans

Om du som är operatörskund hos oss på Skanova

- har frågor om din leverans efter att du har fått din beställningsbekräftelse, ring oss på 0771-81 60 00, och nedan val beroende på den produkt du beställt. Våra öppettider är helgfria vardagar kl 8.00 - 16.30.
Har du inte fått din beställningsbekräftelse? Kontakta då Skanova Kundservice.

Läs mer återkoppling på beställda Skanova Fiber 2009

Du som är privatperson eller företagare och är kund hos en operatör

- kontakta din operatör direkt för svar på leverans av telefoni eller bredband. Vi på Skanova kan enbart besvara frågor från våra kunder som är operatörerna.
 

Frågor om leverans av koppar

 0771-81 60 00 val 2, 1
 leverans-koppar@skanova.se


Frågor om leverans av fiber

 0771-81 60 00 val 2, 2

       Fiber Villa, Fiber Lägenhet och Fiber Småföretag:
 kundservice-fibervilla@skanova.se

       Övriga fiberprodukter:
 leverans-fiber@skanova.se


Frågor om leverans av etableringsprodukter

  0771-81 60 00 val 2, 3
 leverans-inplaceringar@skanova.se 


Reklamation

Du kan reklamera en leverans upp till 30 kalenderdagar efter att den har slutförts. Läs mer om hur du enkelt reklamerar direkt i kundportalen.

Frågor kring reklamation av en leverans?

 reklamationer-leverans@skanova.se 

Avtal & Dokument

Vanliga frågor

Här har vi samlat våra vanligaste frågor:
Läs mer om hur du t ex beställer telefoni och bredband eller gör en felanmälan.