Behörighetshantering

Behörighetshantering

Du som är kund hos oss kan nu själv administrera ditt
företags användarbehörigheter. Du kan därmed enklare
administrera behörigheterna till våra verktyg på skanova.se.
Den som är behörighetsansvarig på ditt företag kan, förutom tilldela
behörigheterna inom ditt företag, även söka, lägga upp, ta bort, lista,
ändra användare och deras roller. Mer information om hur du
använder funktionerna ser du i vår manual.

Kort sagt, har du som kund nu större möjlighet att snabbare och
smidigare öka kontrollen över ditt företags användare.

När du är inloggad som behörighetshanterare kan du i
vänsternavigeringen göra följande val:

  • Administrera - här administrerar du ditt företags behörigheter
  • Skapa utdrag - här kan du skapa utdrag och få översikt över användare
  • Se historik - här kan du se historik och söka på specifika händelseförlopp

     

Så här kommer du igång med behörighetshantering

Ansökningsblankett och manual ser du när du är inloggad på sidan
Avtal & dokument under flikarna Beställ & hantera respektive Manual,
välj först NetBusiness i rullgardinsmenyn.

Har du frågor om delegerad behörighetshantering är du välkommen att
kontakta vår Kundservice.