Servicepaket – när du alltid vill vara säker på att få snabbare felavhjälpning

Servicepaket – när du alltid vill vara säker på att få snabbare felavhjälpning

Välj något av de 16 servicepaketen när du beställer din förbindelse i Skanovas kundportal. Här ser du bara de valbara servicepaketen utifrån Skanovas geografiska täckning. Du kan också byta servicepaket senare. 
 

Åtgärdstid för servicepaketen är inte beroende av det aktuella serviceläget i Skanovas nät.

Vi felsöker på hela förbindelsen. Skulle det visa sig att ett anmält fel inte är i Skanovas nät, så fortsätter teknikern felsökning och felavhjälpning i företagets fastighetsnät. Säkra därför alltid fastighetsägares tillåtelse vid felanmälan.

Välj önskad servicetid och åtgärdstid:

  • Servicetid - under vilken tid Skanova åtar sig att åtgärda felet.
  • Åtgärdstid - under servicetid, den maximala tid det tar att åtgärda felet.
     

Välj mellan fyra servicetider och fyra åtgärdstider:

 

Servicepaket   Servicetid Åtgärdstid
  1   Helgfri vard
7.30 – 18.00
12 h
  2   8 h
13   6 h
  3   4 h
       
  4   Helgfri vard
7.30 – 24.00
 12 h
  5   8 h
14   6 h
  6   4 h
       
  7   Alla dagar
7.30 – 24.00
 12 h
  8   8 h
15   6 h
  9   4 h
       
10   Alla dagar
0.00 – 24.00
 12 h
11   8 h
16   6 h
12   4 h

 

Har du frågor om servicepaket?

Se gärna frågor och svar om bland annat ny funktionalitet, servicepaket, singelservice och geografiskt täckning.