Snabbare felavhjälpning för Skanova Koppar Punkt till Punkt

Snabbare felavhjälpning för Skanova Koppar Punkt till Punkt

Med tilläggsprodukten Skanova Service kan du få snabbare felavhjälpning av dina accesser. Lägg till ett servicepaket när du beställer din Skanova Koppar Punkt till Punkt så har du alltid snabb felavhjälpning som uppfyller dina behov. Eller beställ singelservice när du felanmäler din Skanova Koppar Punkt till Punkt.I Skanova Koppar Punkt till Punkt ingår grundservice, 24 timmars åtgärdstid inom servicetiden vardagar 7:30 – 18:00.

Komplettera med servicepaketet som passar din affär bäst

Komplettera din Skanova Koppar Punkt till Punkt med ett av våra 16 servicepaket, antingen vid beställningen eller vid senare tillfälle. Var de olika servicepaketen erbjuds i landet ser du vid beställningstillfället i kundportalen/ NetBusiness Connect.
Läs mer om servicepaket och geografisk täckning

Servicepaket   Servicetid Åtgärdstid
  1   Helgfri vard
7.30 – 18.00
12 h
  2   8 h
13   6 h
  3   4 h
       
  4   Helgfri vard
7.30 – 24.00
 12 h
  5   8 h
14   6 h
  6   4 h
       
  7   Alla dagar
7.30 – 24.00
 12 h
  8   8 h
15   6 h
  9   4 h
       
10   Alla dagar
0.00 – 24.00
 12 h
11   8 h
16   6 h
12   4 h

 

Singelservice - beställ vid felanmälningstillfället 

Du har även möjlighet att beställa Singelservice Nästa dag, Singelservice 8 timmar eller Singelservice Direkt i samband med felanmälan av din Skanova Koppar Punkt till Punkt. Du kan ha grundservice eller servicepaket på din access.

  • Singelservice Nästa dag åtgärdar felet nästa dag innan klockan 24:00. Du beställer i kundportalen och valet Singelservice Nästa dag visas då det är möjligt att beställa beroende på geografisk täckning och rådande serviceläge. Läs mer om geografisk täckning och aktuellt serviceläge.
     
  • Singelservice 8 timmar åtgärdar felet inom 8 timmar inom servicetid 7:30-18:00 (alla dagar). Du beställer i kundportalen och valet Singelservice 8 timmar visas då det är möjligt att beställa beroende på geografisk täckning och rådande serviceläge. Läs mer om geografisk täckning och aktuellt serviceläge.
     
  • Singelservice Direkt, du ringer innan beställning för att få information om när en tekniker kan starta arbetet. Du beställer sedan i kundportalen och kommer i samband med det få en utpekad handläggare på Skanova som följer ärendet och ger dig information ända tills ärendet är klarskrivet.