Snabbare felavhjälpning för Skanova Fiber 2009

Snabbare felavhjälpning för Skanova Fiber 2009

Med tilläggsprodukten Skanova Service kan du få snabbare felavhjälpning av dina förbindelser. Lägg till ett servicepaket när du beställer din Skanova Fiber 2009 så har du alltid snabb felavhjälpning som uppfyller dina behov. Eller beställ singelservice när du felanmäler din förbindelse.

I Skanova Fiber 2009 ingår servicepaket 1, 12 timmars åtgärdstid inom servicetiden vardagar 7:30 – 18:00.  

Komplettera med servicepaketet som passar din affär bäst

Komplettera din Skanova Fiber 2009 med ett av våra 16 servicepaket, antingen vid beställningen eller vid senare tillfälle. Var de olika servicepaketen erbjuds i landet ser du vid beställningstillfället i kundportalen eller NetBusiness Connect.
Läs mer om servicepaket och geografisk täckning

Servicepaket   Servicetid Åtgärdstid
  1   Helgfri vard
7.30 – 18.00
12 h
  2   8 h
13   6 h
  3   4 h
       
  4   Helgfri vard
7.30 – 24.00
 12 h
  5   8 h
14   6 h
  6   4 h
       
  7   Alla dagar
7.30 – 24.00
 12 h
  8   8 h
15   6 h
  9   4 h
       
10   Alla dagar
0.00 – 24.00
 12 h
11   8 h
16   6 h
12   4 h

 

Singelservice - beställ vid felanmälningstillfället 

Du har även möjlighet att beställa Singelservice 8 timmar eller Singelservice Direkt i samband med felanmälan av din Skanova Fiber 2009. Du kan ha grundservice eller servicepaket på din förbindelse.

  • Singelservice 8 timmar åtgärdar felet inom 8 timmar inom servicetid 7:30-18:00 (alla dagar). Du beställer i kundportalen  och valet Singelservice 8 timmar visas då det är möjligt att beställa beroende på geografisk täckning och rådande serviceläge.
     
  • Singelservice Direkt, du ringer innan beställning för att få information om när en tekniker kan starta arbetet. Du beställer sedan i kunoportalen och kommer i samband med det få en utpekad handläggare på Skanova som följer ärendet och ger dig information ända tills ärendet är klarskrivet.