Snabbare felavhjälpning för Fiber Villa

Snabbare felavhjälpning för Fiber Villa

Med tilläggsprodukten Skanova Service kan du få snabbare felavhjälpning av dina förbindelser. Lägg till servicepaketet när du beställer din Fiber Villa så har du alltid snabb felavhjälpning som uppfyller dina behov. Eller beställ singelservice när du felanmäler din Fiber Villa.    I Fiber Villa ingår grundservice, 24 timmars åtgärdstid inom servicetiden vardagar 7:30 – 18:00.

Komplettera din Fiber Villa med servicepaket, antingen vid beställningen eller vid senare tillfälle i kundportalen/NetBusiness Connect. Servicepaket 1 erbjuds i hela landet.
Läs mer om servicepaket.

Servicepaket   Servicetid Åtgärdstid
  1   Helgfri vard
7.30 – 18.00
12 h


Singelservice - beställ vid felanmälningstillfället 

Du har även möjlighet att beställa Singelservice Nästa dag eller Singelservice Direkt i samband med felanmälan av din Fiber Villa. Du kan ha grundservice eller servicepaket på din förbindelse.

  • Singelservice Nästa dag åtgärdar felet nästa dag innan klockan 24:00. Du beställer i kundportalen och valet Singelservice Nästa dag visas då det är möjligt att beställa beroende på geografisk täckning och rådande serviceläge.
     
  • Singelservice Direkt, du ringer innan beställning för att få information om när en tekniker kan starta arbetet. Du beställer sedan i kundportalen och kommer i samband med det få en utpekad handläggare på Skanova som följer ärendet och ger dig information ända tills ärendet är klarskrivet.

 

Avtal & Dokument