Rapportera in skador till Skanova Nätcenter

Rapportera in skador till Skanova Nätcenter

Om din telefoni- eller bredbandstjänst är ur funktion, kontakta din operatör för felanmälan. Om du däremot hittar en skadad kabel eller ser skador på teleskåp är vi väldigt tacksamma om du hör av dig till oss. Då kan vi med din hjälp snabbare ta hand om skadan och störningarna i telenätet blir färre. 


Vid akuta ärenden, såsom vid fara i trafiken eller vid risk för personskador, vill vi att du ringer till oss:

020-50 50 00 - helgfria vardagar kl. 08.00-16.30
020-50 50 02 - akutjour utanför kontorstid

 

Alla övriga ärenden anmäler du enklast med appen Skanova Skadeanmälan, iTunes App Store & Google Play, nedan formulär eller via mejl natcenter@skanova.se



Vid ärende relaterat till kablar ber vi dig om möjligt att fylla i nedanstående:


Vid avgrävning önskar vi följande upplysningar:


Eventuell övrig information


Dina kontaktuppgifter:



Avtal & Dokument

Vanliga frågor

Här har vi samlat våra vanligaste frågor:
Läs mer om hur du t ex beställer telefoni och bredband eller gör en felanmälan.