Rapportera in skador till Skanova Nätcenter

Rapportera in skador till Skanova Nätcenter

Om du hittar en skadad kabel eller ser skador på teleskåp är vi väldigt tacksamma om du hör av dig till oss så vi snabbare kan ta hand om skadan och störningarna i telenätet blir färre. 

Men tänk på - är abonnenten som är drabbad av den skadade kabeln känd - så ska du istället kontakta berörd teleoperatör eller tjänsteleverantör direkt.


Anmäl skadan med appen Skanova Skadeanmälan,
iTunes App Store & Google Play, nedan formulär eller via mejl:

natcenter@skanova.se

Vid akuta ärenden - som vid skador på egendom och fara i trafiken:

020-50 50 00 - helgfria vardagar kl. 07.30-16.30
020-50 50 02 - jour utanför kontorstid
 




Avtal & Dokument

Vanliga frågor

Här har vi samlat våra vanligaste frågor:
Läs mer om hur du t ex beställer telefoni och bredband eller gör en felanmälan.