Rapportera in skador till Skanova Nätcenter

Rapportera in skador till Skanova Nätcenter

Om din telefoni- eller bredbandstjänst är ur funktion, kontakta din operatör för felanmälan. Om du däremot hittar en skadad kabel eller ser skador på teleskåp är vi väldigt tacksamma om du hör av dig till oss. Då kan vi med din hjälp snabbare ta hand om skadan och störningarna i telenätet blir färre. 


Anmäl skadan med appen Skanova Skadeanmälan,
iTunes App Store & Google Play, nedan formulär eller via mejl:

natcenter@skanova.se

 

Vid akuta ärenden:

  020-50 50 00 - helgfria vardagar kl. 07.30-16.30
020-50 50 02 - jour utanför kontorstid för akuta ärenden (såsom vid fara i trafiken eller vid risk för personskador)
 


Vid ärende relaterat till kablar ber vi dig om möjligt att fylla i nedanstående:


Vid avgrävning önskar vi följande upplysningar:


Eventuell övrig information


Dina kontaktuppgifter:



Avtal & Dokument

Vanliga frågor

Här har vi samlat våra vanligaste frågor:
Läs mer om hur du t ex beställer telefoni och bredband eller gör en felanmälan.