Tillbaka till nyhetslista
1 feb 2016

Enklare felanmälan och reklamation med nytt gränssnitt

Enklare felanmälan och reklamation med nytt gränssnitt

I maj ersätts nuvarande gränssnitt för reklamation och felanmälan, SCC, med ett nytt modernt gränssnitt som är helt integrerat i Skanovas kundportal.

Samtidigt införs nya och förbättrade funktioner som förenklar din felanmälan och reklamation.

I och med det kommer du märka de här förbättringarna vid reklamation/felanmälan:

  • direkt se om förbindelsen har ett pågående serviceärende
  • i en ny flik kan du se vilken typ av ärende och aktuell status
  • från samma vy i fliken kan du gå direkt till ärendet
  • enklare ändra och makulera ärenden beroende på aktuell status
  • oftast kommer slutkundsadressen vara förvald
  • enklare ange och justera felaktiga adresser
  • enklare se förbindelsens servicepaket
  • få bättre återkoppling med nya informationsfält