Tillbaka till nyhetslista
1 Feb 2016
Enklare felanmälan och reklamation med nytt gränssnitt
Enklare felanmälan och reklamation med nytt gränssnitt

I maj ersätts nuvarande gränssnitt för reklamation och felanmälan, SCC, med ett nytt modernt gränssnitt som är helt integrerat i Skanovas kundportal.
Samtidigt införs nya och förbättrade funktioner som förenklar din felanmälan och reklamation.
I och med det kommer du märka de här förbättringarna vid reklamation/felanmälan:
- direkt se om förbindelsen har ett pågående serviceärende
- i en ny flik kan du se vilken typ av ärende och aktuell status
- från samma vy i fliken kan du gå direkt till ärendet
- enklare ändra och makulera ärenden beroende på aktuell status
- oftast kommer slutkundsadressen vara förvald
- enklare ange och justera felaktiga adresser
- enklare se förbindelsens servicepaket
- få bättre återkoppling med nya informationsfält