Tillbaka till nyhetslista
30 jan 2015

Så får dina kunder förbättrad service med nya Skanova Service

Så får dina kunder förbättrad service med nya Skanova Service

Snart säljstartar förbättrade Skanova Service med nya funktioner och nyheten singelservice. Välkommen till informationstillfällen i februari där du får reda på hur du nu kan förbättra servicen för dina kunder.

Skanova Service förbättras inom tre områden

  1. Servicepaketen utökas att även inkludera felavhjälpning i fastighetsnät
  2. Serviceportföljen kompletteras med singelservice i tre varianter som beställs vid felanmälan
  3. Geografisk täckning införs för ökad pålitlighet

Säljstart i två steg - 12 och 16 februari

Den 12 februari kommer nyheterna felavhjälpning i fastighetsnät in i servicepaketen och singelservice blir beställningsbar i SCC.
Den 16 februari kommer geografisk täckning vara införd i beställningsgränssnittet.

Välkommen till informationstillfälle om Skanova Service

Informationen tar ca 30 minuter, ingen föranmälan behövs. Mötet består av en generell information om produkten samt förbättringarna och nyheterna som kommer. Du kommer också att få se hur de presenteras i våra beställningsgränssnitt och i SCC. Du har också möjlighet att ställa frågor.

Välj det datum som passar dig bäst:
 

12 februari kl 09:00
16 februari kl 14:00

För att lyssna, ring in på 08-22 90 91 ange möteskod 521027

För att se presentationen klicka på länken eller kopiera in den i din webbläsare https://5564300142.globalmeet.com/SkanovaProdukt

Välj Enter as a Guest och fyll i namn och mailadress, klicka bara bort rutan ”connect audio”.

Har du redan nu frågor om Skanova Service?

Har du frågor om Skanova Service - se gärna frågor och svar om bland annat ny funktionalitet, servicepaket, singelservice och geografiskt täckning. Hittar du inte svaret på din fråga, skicka in den med formuläret på samma sida.

Läs mer om Skanova Service