Tillbaka till nyhetslista
15 sep 2014

Välkommen till nya skanova.se och vår nya kundportal!

Välkommen till nya skanova.se och vår nya kundportal!

Vår webb har fått ett nytt utseende med tydligare information för dig som besökare. Den stora skillnaden ser du när du loggar in. Du får nu ett enklare gränssnitt när du hanterar din affär med oss.

Vi driftsatte den nya portalen i helgen och du är nu välkommen att logga in här på skanova.se med samma login och lösen som tidigare.

Den stora förändringen är att Hantera nu är integrerad i portalen och har fått ett enklare beställningsgränssnitt. Du kommer märka att du får en bättre överblick över dina beställningar. Dessutom kommer sökverktyget Kartsök under september få ett nytt utseende och förbättrade funktioner.
Läs mer om kundportalen och våra verktyg.

Nya krav på webbläsare

Från den 15 september krävs minst Internet Explorer 9 eller senare versioner. Du kan inte använda Internet Explorer 8 eller tidigare versioner. Andra möjliga webbläsare är till exempel Firefox ver 24, Safari ver 5 och Chrome ver 19 eller senare versioner av respektive webbläsare.
Läs mer om teknisk information
.

Din affär i portalen och behörigheter

Efter lanseringen kan du enbart beställa och hantera Skanovas produkter i vår nya portal. Det är inte längre möjligt att beställa Skanovas produkter via Hantera från Telia Operator Business.
Om du idag beställer våra produkter via Hantera Telia Operator Business ber vi kontakta Skanova Kundservice, mejla Kundservice-Netbusiness@skanova.se så får du en få ny behörighet.

Om NetBusiness Connect

NetBusiness Connect kommer att fortsätta fungera som vanligt.

Har du frågor om gränssnittet i vår nya portal är du välkommen att kontakta Skanovas Kundservice på telefon 0771- 81 60 00 eller via mejl: Skanova-Kundservice@skanova.se