Tillbaka till nyhetslista
5 mar 2012

Mer information om Skanova Kundservice nya ärendehanteringssystem

Mer information om Skanova Kundservice nya ärendehanteringssystem

I mitten av februari gick vi ut med ett nyhetsbrev om vårt nya ärendehanteringssystem som vi tar i drift den 12 mars.

Driftsättningen innebär nyheter som är viktiga för dig som kund att känna till:

  1. När du mejlar oss tabeller och bilder är det viktigt att du bifogar dem som bilagor, för att säkerställa att vi kan ta emot ditt material korrekt. 
     
  2. När du skickar ett mejl till oss på nedanstående mejladresser, ska du alltid få ett ärendenummer via mejl som bekräftelse på att vi mottagit ditt ärende. I annat fall, ber vi dig ringa oss på Kundservice. 
     
  3. Ärenden som är insända till oss före den 12 mars men inte har avslutats den 31 mars kommer flyttas in till vårt nya ärendehanteringssystem. Om detta berör dig kommer du att få ett nytt ärendenummer från oss som vi ber dig använda som referens.

Våra befintliga mejladresser gäller fortfarande:

kundservice-koppar@skanova.se
kundservice-fiber@skanova.se
kundservice-inplaceringar@skanova.se
delning-koppar@skanova.se
kundservice-stationsanpassning@skanova.se
skanova-kundservice@skanova.se

Kontaktinformation till Skanovas samtliga kundingångar hittar du på www.skanova.se.

Ladda hem nyhetsbrevet här nedan.